Mijn naam is Marieke en ik ben sinds 2018 eigenaresse van The Nachobar.
Mijn ouders organiseren één keer in het jaar een voetbaltoernooi in hun achtertuin waardoor er telkens mensen voorstelde dat ik nacho’s moest maken op dit evenement. Maar voor driehonderd personen nacho’s maken is niet iets wat je zomaar even doet. Daar ontstond het idee voor een nachokraampje. Na enkele weken klussen stond hij daar dan. The Nachobar. Het viel bij iedereen enorm in de smaak en daarom hebben wij ervoor gekozen dit te delen met alle andere nacholiefhebbers. Al snel werden wij op vele evenementen en feestjes ingehuurd.
Na een jaar bezig te zijn geweest met het kraampje werd het tijd voor een uitbreiding. En daar was hij dan de Seksmobiel van Spuiten en Slikken. Toen wij deze caravan te koop zagen wisten we het al snel, dit moet de nieuwe Nachobar worden. In deze caravan zijn verschillende bekende Nederlanders geïnterviewd zoals, Nieke Plas, Kim Holland, Geraldine Kemper en ga zo nog maar even door. De geschiedenis van onze foodtruck maakt hem extra speciaal en om dit niet te vergeten hebben wij de achterkant in zijn originele staat gelaten. Wij vinden het niet alleen belangrijk dat onze producten goed van smaak zijn, maar ook dat onze foodtruck echt een meerwaarde is op de evenementen. Door onze foodtruck met bijbehorende decoratie creëren we een gezellig sfeertje op elk feest. Ook vinden wij het belangrijk dat alle klanten die nacho’s bij ons halen tevreden zijn, daarom kun je je eigen nacho’s helemaal zelf samen stellen. Je kunt dus altijd je eigen sauzen en toppings kiezen!
“Als je je foodtruck The Nachobar noemt, moet je eigenlijk wel meedoen aan de Nacho top 10”, vond eigenaresse Marieke van Turnhout. “Maar met zo’n naam leg je de lat wel hoog. Dus ik twijfelde ook even: moet ik het als foodtruck wel proberen op te nemen tegen restaurants met professionele keukens?” Een goede keuze om het wél te doen, blijkt achteraf. Want met haar rijkelijk gevulde Nacho’s All-in veroverde Marieke de vierde plek in de Nacho top 10.
“Als je je foodtruck The Nachobar noemt, moet je eigenlijk wel meedoen aan de Nacho top 10”, vond eigenaresse Marieke van Turnhout. “Maar met zo’n naam leg je de lat wel hoog. Dus ik twijfelde ook even: moet ik het als foodtruck wel proberen op te nemen tegen restaurants met professionele keukens?” Een goede keuze om het wél te doen, blijkt achteraf. Want met haar rijkelijk gevulde Nacho’s All-in veroverde Marieke de vierde plek in de Nacho top 10.
Wij zijn erg trots op wat wij tot nu toe bereikt hebben. Van iets wat eigenlijk als grapje begonnen is naar een volwaardige foodtruck. Wij hopen iedereen nog lang blij te mogen maken met onze gerechten en vele evenementen bij te mogen wonen.
Ben je enthousiast geworden van ons verhaal en wil je meer weten? Stuur ons een bericht!